Τετάρτη 24 Απριλίου 2024  05:12:43

"Είναι μια μεγάλη ευκαιρία η φετινή απόσυρση των αυτοκινήτων" δήλωσε στη Βουλή ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Τρύφων Αλεξιάδης. Πρόσθεσε υπερήφανος "οι πολίτες πρέπει να αξιοποιήσουν την ευκαιρία αυτή, διότι δεν θα είναι αιώνια".

Με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έως τα τέλη Μαΐου, οι δύο πλευρές άρχισαν από χθες να δείχνουν τα χαρτιά τους, δηλαδή τις επιδιώξεις τους. Ποιές είναι συγκεκριμένα.

-Κατά της οριζόντιας περικοπής των αμοιβών των δημοσίων υπαλλήλων, κατά τρόπο ισοπεδωτικό, ενιαίο και άδικο.

Αρχισε την ομιλία του με μια αποκάλυψη, ο πρώην διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και γνωστός για την παρρησία των απόψεών του διαχρονικά.

Σε έκθεσή του το 2008 ο Μπομπ Τράα, πρώην επικεφαλής της αντιπροσωπείας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Αθήνα, είχε προβλέψει ότι μακροπρόθεσμα το χρέος της ελληνικής οικονομίας θα έφτανε το 800% του ΑΕΠ, καθώς το αναλογιστικό χρέος των ταμείων ανερχόταν στο 400% του ΑΕΠ. Την αποκάλυψη αυτή έκανε χθες το βράδυ ο κ. Γιώργος Προβόπουλος από το βήμα της ετήσιας γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ). «Τον παρακαλέσαμε (σ.σ. τον Μπομπ Τράα) να μην τη δημοσιεύσει», πρόσθεσε ο τέως διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και νυν πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Bulgarian PostBank Eurobank Ergasias A.E.

Ο ίδιος άσκησε δριμεία κριτική στο μείγμα δημοσιονομικής πολιτικής που εφαρμόστηκε από την αρχή της κρίσης, χαρακτηρίζοντάς το «τελείως λάθος», και εμφανίστηκε απαισιόδοξος για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση, παρομοιάζοντάς τη με «ναρκοπέδιο στο οποίο έχουμε κολλήσει». Κάνοντας δε μια αναδρομή στο παρελθόν, είπε ότι «φυσικά, πέσαμε στα βράχια, καθώς η Ελλάδα ακολούθησε λανθασμένες πολιτικές από τη στιγμή που εισήλθε στην Ευρωζώνη».

Ειδικότερα, ο κ. Προβόπουλος άσκησε έντονη κριτική στην πολιτική συνεχούς αύξησης φόρων, τονίζοντας ότι «οι φόροι δεν φέρνουν την ανάπτυξη, αλλά οδηγούν την οικονομία σε ένα φαύλο κύκλο». Επίσης, τάχθηκε κατά της οριζόντιας περικοπής των αμοιβών των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά και στην περικοπή των δαπανών στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, καθώς αυτή οδήγησε αφενός σε μείωση των παροχών και κατάρρευσή του. «Με αυτόν τον τρόπο δυσφημίστηκαν οι διαρθρωτικές αλλαγές στα μάτια των Ελλήνων, καθώς διαρθωτικές αλλαγές χαρακτηρίστηκαν οι περικοπές των μισθών», τόνισε χαρακηριστικά. Υποστήριξε, μάλιστα, ότι ακριβώς η μη προώθηση πραγματικών διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων είναι η αιτία που η ελληνική οικονομία εισέρχεται στον έβδομο χρόνο κρίσης, «μιας κρίσης που δεν μπορεί να τιθασευθεί». «Αυτό είναι το σημείο όπου υστερεί κυρίως η Ελλάδα. Θα μπορούσαμε να είχαμε βγει από την κρίση μετά 2-3 χρόνια και θα είχαμε χάσει 10%-12% του ΑΕΠ, το οποίο σήμερα θα είχαμε ανακτήσει σε μεγάλο βαθμό. Τώρα δεν ξέρουμε πότε θα βγούμε από την κρίση», υποστήριξε. Αλλωστε δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο, τόνισε, καθώς πρέπει να διπλασιαστούν οι επενδύσεις, οι οποίες στην παρούσα φάση μπορούν να χρηματοδοτηθούν μόνο με πόρους από το εξωτερικό.

Εξαιρετικά επιφυλακτικός για τη δυνατότητα ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας εμφανίστηκε ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ, Ευάγγελος Καλούσης. Ο ίδιος επισήμανε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις λόγω των capital controls, του ασταθούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος, των συνεχών και μη προγραμματισμένων αυξήσεων φόρων, της πτώσης της αγοραστικής δύναμης, καθώς και λόγω των επισφαλειών.

Την εκτίμηση πως το 2020 στην ελληνική αγορά το 95% του τζίρου των σούπερ μάρκετ θα πραγματοποιείται από πέντε μεγάλες αλυσίδες έκανε ο κ. Κώστας Μαχαίρας, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Delhaize (όμιλος στον οποίο ανήκει η ΑΒ Βασιλόπουλος) και διευθύνων σύμβουλος του βελγικού ομίλου για τις δραστηριότητές του στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Οι τρεις από τους πέντε «παίκτες» θα είναι από τους υφισταμένους, αλλά οι δύο θα είναι καινούργιοι. Ο ίδιος υποστήριξε ότι θα επικρατήσουν τέσσερις τύποι καταστημάτων: τα super centers που δεν μοιάζουν με τα υπερμάρκετ, τα σούπερ μάρκετ, τα convenience stores (καταστήματα γειτονιάς) και τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

-Τριπλό χτύπημα για νέους και υποψήφιους συνταξιούχους όλων των κατηγοριών όταν ο κ. Κατρούγκαλος διαβεβαίωνε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν μειώσεις και περικοπές.

Ανώτατη πηγή του υπουργείου Εργασίας διαβεβαίωσε σήμερα ότι οι τριπλές περικοπές κλείδωσαν και πρόκειται να εφαρμοστούν σε απόλυτη συμφωνία με τους Θεσμούς. Συγκεκριμένα θα περικοπεί έως και 25% το εφάπαξ, θα υπάρξει μεγάλο ψαλίδι στις επικουρικές συντάξεις, ενώ θα γίνει 10%-20% περικοπή στις νέες συντάξεις. Ολα αυτά με απόλυτη συμφωνία των Θεσμών μετά από εισήγηση υποχώρησης και συμβιβασμού από τον υπουργό Εργασίας και με πλήρη συμφωνία-εντολή του Μαξίμου και προσωπικά του πρωθυπουργού.

Από αύριο, τονίζει το Πρώτο Θέμα, λήγει η «σιγή ασυρμάτου» που είχαν ζητήσει οι δανειστές για να γιορτάσουν χωρίς οχλήσεις το καθολικό Πάσχα και αρχίζει η επικοινωνία των τεχνικών κλιμακίων με το υπουργείο Eργασίας εν όψει του νέου ραντεβού για το ασφαλιστικό στις 4 Απριλίου.

Το υπουργείο επισπεύδει την υλοποίηση μέτρων και τροποποιεί σχέδια για επικουρικές συντάξεις και εφάπαξ ώστε να είναι έτοιμο το διοικητικό πλαίσιο για την εφαρμογή των αλλαγών. Ο νέος κανονισμός λειτουργίας του Ενιαίου επικουρικού ταμείου αναμένεται να πάρει ΦΕΚ ενώ τα ταμεία πρόνοιας θα προσαρτηθούν τελικά στο ενιαίο επικουρικού και όχι στο ΕΦΚΑ (φορέα των κύριων συντάξεων) κάτι που σημαίνει ότι επικουρικές συντάξεις και τα εφάπαξ θα υπαχθούν στο νέο σύστημα που προβλέπει ρήτρα βιωσιμότητας, χρηματοδότηση μόνο από ίδιους πόρους και νοητή κεφαλαιοποίηση των εισφορών που καταβάλλονται από το 2014.

Και ενώ έχει ήδη δρομολογηθεί η μείωση των εφάπαξ έως και 25%, ο γενικός διευθυντής του ταμείου πρόνοιας του δημοσίου Νίκος Καλάκος υποστηρίζει ότι το 2017 το ταμείο θα καταγράψει πλεόνασμα καθώς έχει μειωθεί εντυπωσιακά η ροή εξόδου των υπαλλήλων προς τη συνταξιοδότηση. Το 2016 εκτιμά ότι θα αποχωρήσουν 10.650 υπάλληλοι. Το πρώτο τρίμηνο αποχώρησαν 360 άτομα ενώ την ίδια περίοδο πέρυσι είχαν υποβάλλει αιτήσεις για συνταξιοδότηση 1650 άτομα.

Τα ποσοστά αναπλήρωσης θα αποτελέσουν κομβικό σημείο της διαπραγμάτευσης καθώς ο Γιώργος Κατρούγκαλος έχει τονίσει ότι δεν θα δεχθεί περαιτέρω μειώσεις των συντελεστών. Τα ποσοστά που έχει αντιπροτείνει η ελληνική πλευρά ξεκινούν από 0,77% για κάθε έτος μέχρι την 15ετία από 0,80% της αρχικής πρότασης και οδηγούν σε μειώσεις συντάξεων 10% έως 20%.

Η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας υποστηρίζει ότι οι Ευρωπαίοι στηρίζουν την ελληνική πρόταση ενώ πρόβλημα παραμένει το ΔΝΤ που πιέζει για «βουτιά» των συντελεστών αναπλήρωσης προκειμένου να δεχθεί η εθνική σύνταξη να διατηρηθεί στο ύψος των 384 ευρώ για 20 χρόνια ασφάλισης.

Τα χαμηλότερα ποσοστά (0,45%) που προτείνει το ΔΝΤ οδηγούν σε περαιτέρω μείωση των νέων συντάξεων έως και 30% ενώ θα επηρεάσουν τόσο τις κατώτατες συντάξεις όσο και τις αναπηρικές. Για παράδειγμα, κάποιος που είχε την ατυχία να μείνει ανάπηρος μετά από 5 έτη εργασίας ζήτημα είναι αν θα πάρει 30 ευρώ αναλογική σύνταξη και συνολικά μαζί με την εθνική θα εισπράττει 414 ευρώ .

Αντίστοιχα στα 380 ευρώ θα μειωθεί η κατώτατη σύνταξη με 15ετία αντί για 392 που ορίζει το μνημόνιο. Το ποσοστό μείωσης της βασικής σύνταξης για τη 15ετία, με την ηγεσία του υπουργείου εργασίας να υποστηρίζει ότι έχει «κλειδώσει» στο ποσό των 345,6 ευρώ (384 ευρώ για την 20ετία) και τους δανειστές να ζητούν περαιτέρω συμπίεσή της κάτω και από 300 ευρώ.

Προς το παρόν οι θεσμοί έχουν αποδεχθεί να μειωθούν μόνο οι υψηλές καταβαλλόμενες συντάξεις. Ωστόσο θα επαναξιολογηθεί το 2017 αν καλύφθηκε ο στόχος για περικοπή της συνταξιοδοτικής δαπάνης κατά 1,8 δισ. ευρώ καθώς οι δανειστές έχουν πάντα στραμμένο το βλέμμα σε «μετρίσιμες» αποδόσεις που δεν είναι άλλες από τις μειώσεις στις κύριες συντάξεις.

ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

Στο ίδιο μήκος κύματος ,ο πρώην διοικητής του ΙΚΑ κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος, μιλώντας σε ημερίδα χθες πρότεινε μειώσεις στις συντάξεις, υποστηρίζοντας ότι αν το πρόβλημα δεν αντιμετωπισθεί άμεσα και λογικά το εγχώριο Ασφαλιστικό Σύστημα σε 5 χρόνια θα δίνει συντάξεις Βουλγαρίας.

Συγκεκριμένα πρότεινε την εξοικονόμηση κατά 1,8 δισ. ευρώ που αναζητά η κυβέρνηση να την εξασφαλίσει από τη μείωση των κύριων συντάξεων για 750.000 συνταξιούχους με μέση σύνταξη 1100 ευρώ κάτω των 65 ετών, που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό ,με 7,7 δισ. ευρώ ετησίως . « Είναι αναπόφευκτες οι περικοπές» τόνισε ο κ. Νεκτάριος εκτιμώντας ότι «από το 2010 έως το 2050 οι συντάξεις θα μειωθούν συνολικά κατά 500 δισ. ευρώ». Μια θλιβερή προοπτική για τους μελλοντικούς συνταξιούχους με περικοπές και μειώσεις σε όλα τα επίπεδα.

-Δεν προσδιόρισε τις ελαφρύνσεις αυτές, δεδομένου ότι η κυβερνητική εκπρόσωπος κ. Γεροβασίλη παραδέχτηκε ότι θα υπάρξουν μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις γύρω στα 5,4 δισ. ευρώ.

Μετά την ψυχρολουσία για τα νέα φορολογικά βάρη, που ομολόγησε η κυβερνητική εκπρόσωπος χθες, ήρθε παρηγορητικός εκπρόσωπος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών. Με πολλή γενικολογία και αόριστες υποσχέσεις.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών στο πλαίσιο συζήτησης στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για τον απολογισμό του γενικού ισολογισμού του Κράτους και ελέγχου της εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Κράτους, αναφέρθηκε στην επιβαρύνσεις που θα έρθουν με το νέο φορολογικό:

"Μία από τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που θα καλύψουν το 2% είναι οι αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος. Θα επιβαρυνθούν εισοδήματα άνω των 65.000 από εργασία ή ελεύθερη δραστηριότητα, ενώ παράλληλα θα ελαφρυνθεί, παρά τα όσα λένε τα ΜΜΕ, η μεσαία τάξη", τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Χουλιαράκης. Εμφανίστηκε μάλιστα βέβαιος ότι η ΕΛΣΤΑΤ αναμένεται να ανακοινώσει ότι για το 2015 υπήρξε υπέρβαση του στόχου κατά 830 εκατομμύρια ευρώ ή 0,2% του ΑΕΠ.

Ο αναπληρωτής υπουργός εκτίμησε επίσης ότι αρκετά από τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής θα νομοθετηθούν, αλλά δεν θα υλοποιηθούν λόγω της καλύτερης πορείας των φορολογικών εσόδων.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών αναφέρθηκε επίσης στην σημαντική αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των μέτρων που έχουν ήδη παρθεί και «μας επιτρέπει να πάρουμε λιγότερα μέτρα από όσα περιμέναμε για το 2017 και 2018».

-Μια νέα υπόσχεση επίσης που δεν έχει τηρηθεί 15 μήνες τώρα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται διαρκώς οι οφειλές του Δημοσίου προς κατασκευαστές, προμηθευτές, εξαγωγείς, δικαιούμενους επιστροφής φόρου και ΦΠΑ κ. λπ.

Έως το τέλος του έτους θα έχουν εξοφληθεί όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 7 δις που οφείλει το δημόσιο προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αυτό ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γ. Χουλιαράκης μιλώντας στη Βουλή.

Απαντώντας στον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος υποστήριξε ότι το πλεόνασμα που εμφανίζει η υπέρβαση των δημοσιονομικών στόχων τους δύο πρώτους μήνες του 2016, οφείλεται στη μη εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών, ο κ. Χουλιαράκης ανέφερε ότι «έως το τέλος του 2016, θα έχουν εξοφληθεί οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ελληνικού δημοσίου προς τους ιδιώτες», επισημαίνοντας πως «ένα σημαντικό κομμάτι αυτών θα αποπληρωθεί μετά την αξιολόγηση». Μια ακόμη υπόσχεση και προσδοκία και μάλιστα έως το τέλος του χρόνου.

-Αναστάτωση σε 150.000 και πλέον ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τις προθέσεις της κυβέρνησης να αυξήσει την τιμή του πετρελαίου κίνησης μέχρι εξίσωσης προς τις τιμές της βενζίνης.

Δεκάδες οι διαμαρτυρίες από αυτοκινητιστές, επαγγελματίες του τουρισμού και των μεταφορών, από βενζινοπώλες αλλά και απλούς κατόχους πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

Η παλιά εξαπάτηση όσων αγόρασαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, επαναλαμβάνεται τώρα με την τιμή του πετρελαίου κίνησης. Ολοι ομιλούν για εξαπάτηση από το κράτος, το οποίο ενώ στήριξε και πρόβαλε την πολιτική της πετρελαιοκίνησης τώρα ανακαλύπτει νέα πηγή εσόδων και μεγάλων επιβαρύνσεων για τους πολίτες.

Υποστηρίζουν ότι το αναξιόπιστο κράτος κήρυξε τον πόλεμο στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Η κυβέρνηση στην αγωνιώδη προσπάθειά της να βρει δημοσιονομικά μέτρα 5,4 δισ. ευρώ ως το 2018, εξετάζει σοβαρά την εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο ντίζελ κίνησης με αυτόν που επιβάλλεται στη βενζίνη! Αλλες πληροφορίες ομιλούν για αύξηση της σημερινής τιμής κατά 20 ώς 30%.

Ο γενικός στόχος είναι να εισρεύσουν στα ταμεία του κράτους έσοδα 400 εκατ. ευρώ. Αιτία είναι η πίεση για μέτρα «εδώ και τώρα» και αφορμή σημείωμα στελεχών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία έβαλαν κάτω τις φορολογικές επιβαρύνσεις που ισχύουν για την κατοχή και τη χρήση ΙΧ στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στη χώρα μας υπάρχουν ακόμη περιθώρια για αυξήσεις!

Στόχος του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου είναι να κλείσει μέσα σε οκτώ ημέρες τη διαπραγμάτευση, από τις 4 ως τις 12 Απριλίου, καθώς αμέσως μετά οι επικεφαλής του κουαρτέτου θα αναχωρήσουν από την Αθήνα για να μεταβούν σταδιακά στην Ουάσιγκτον όπου πραγματοποιείται η Εαρινή Σύνοδος του ΔΝΤ (15-17 Απριλίου). Ο επικεφαλής της Κομισιόν στην τρόικα Ντέκλαν Κοστέλο έχει ενημερώσει τον κ. Τσακαλώτο ότι μέτρα τουλάχιστον 3% του ΑΕΠ (5,4 δισ. ευρώ) - έναντι 4,5% του ΑΕΠ (8,1 δισ. ευρώ) που ζητεί το ΔΝΤ - είναι το «κατώφλι» ώστε να υπάρξει τεχνική συμφωνία (staff-level-agreement) την οποία θα μπορούσε να επικυρώσει το Eurogroup της 22ας Απριλίου.

Κόλαφος για 157.349 ιδιοκτήτες


Το μέτρο της εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο ντίζελ κίνησης με αυτόν της βενζίνης, πιθανότατα μέσω μεγάλης αύξησης στο ντίζελ και μιας ανεπαίσθητης μείωσης στην επιβάρυνση της βενζίνης, ουσιαστικά παγιδεύει τρεις στους πέντε ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων που κινούνται σήμερα στους δρόμους της χώρας. Αυτό συμβαίνει διότι μετά την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από τον Νοέμβριο του 2011 το μερίδιο των καινούργιων ΙΧ με κινητήρες ντίζελ από το 4% που ήταν το 2010 εκτινάχθηκε στην περιοχή του 60% σήμερα (πωλήσεις 2015).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, τα επιβατικά ΙΧ με κινητήρα ντίζελ που κυκλοφόρησαν από την 1 η Νοεμβρίου του 2011 ως το τέλος Φεβρουαρίου του 2016 είναι 157.349 (επί συνόλου 286.634 επιβατικών). Αυτούς τους ιδιοκτήτες έθεσαν στο «στόχαστρο» κυβέρνηση και τρόικα για να κλείσουν τις δημοσιονομικές τρύπες.

Το καθαρά εισπρακτικό και άδικο αυτό μέτρο (όπως κάθε έμμεσος φόρος) θα ντυθεί με περιβαλλοντικό μανδύα. Στη φαρέτρα επιχειρημάτων της κυβέρνησης είναι οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν πρόσφατα στη Γαλλία, οι οποίοι όμως αφορούν οχήματα άνω των 14 ετών (κυρίως ημιφορτηγά που κυκλοφορούν στις πόλεις) και όχι καινούργια.

Εξανεμίζεται η οικονομία καυσίμου


Η παγίδα στήνεται ως εξής. Τον Νοέμβριο του 2011 το κράτος «έσπρωξε» τους πολίτες στην επιλογή αυτοκινήτων με κινητήρες ντίζελ τα οποία κοστίζουν μεν ακριβότερα από 2.000 ως 4.000 ευρώ σε σύγκριση με τα οχήματα που «φορούν» τους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης αλλά οι ιδιοκτήτες τους ελπίζουν ότι η διαφορά θα αποσβεστεί μέσα σε λίγα χρόνια λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης, της απουσίας τελών κυκλοφορίας (σε αρκετές περιπτώσεις) και του φθηνότερου καυσίμου. Κάπου εκεί παρεμβαίνει το κράτος και «σκοτώνει» αυτή την ελπίδα επιχειρώντας να ξηλώσει απροειδοποίητα τα περισσότερα πλεονεκτήματα των ντίζελ. Η αρχή έγινε με την επιβολή τελών κυκλοφορίας σε οχήματα με εκπομπές ρύπων πάνω από 90g/km - μέτρο που έπληξε πολλά φθηνά ντίζελ νέας τεχνολογίας - και η συνέχεια σχεδιάζεται με την πρόταση-«βόμβα» για την κατακόρυφη αύξηση του έμμεσου φόρου.

Προς το παρόν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν νέες φορολογικές επιβαρύνσεις για τα αυτοκίνητα, τονίζοντας ότι το θέμα θα κλείσει μέσα στο 2016 και ότι η λύση που θα δοθεί θα είναι «πιο λογική, πιο ρεαλιστική και πιο ανταποδοτική για το Δημόσιο». Από την άλλη πλευρά όμως στο επίπεδο των διαπραγματεύσεων το θέμα βρίσκεται στα χέρια του κ. Τσακαλώτου ο οποίος εξετάζει ολόκληρο το παζλ των μέτρων και συζητεί με το κουαρτέτο το τελικό μείγμα. Φαίνεται όμως ότι μια ισχυρή αύξηση του ντίζελ στο 20 ως 30% να είναι βέβαιη.

Σελίδα 237 από 241
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline