Κίνητρα του πολέμου προσφορών ΑΒ Βασιλόπουλου και Lidl: πρώτον, ο τζίρος που πραγματοποιούσε μέχρι πέρυσι ο Μαρινόπουλος και παρά τα όποια προβλήματα διαμορφώθηκε το 2015 σε 1,28 δισ. Δεύτερον, οι πελάτες του Μαρινόπουλου έχουν «πολιτογραφηθεί» ως «κυνηγοί προσφορών» κι επομένως ο τρόπος προσέλκυσής τους είναι ακριβώς η πραγματοποίηση συνεχών προσφορών.
Στον κλάδο των επαγγελματικών ακινήτων, με βάση τα στοιχεία που συλλέγει η Τράπεζα της Ελλάδος σωρευτικά από το 2010 έως το τέλος του 2015 που υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, οι ονομαστικές αξίες των γραφειακών χώρων και των καταστημάτων υψηλών προδιαγραφών για το σύνολο της χώρας υποχώρησαν περίπου κατά 30%.