Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019  10:08:35

Οι υδατάνθρακες που ενισχύουν το αδυνάτισμα

Τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει η αντίληψη ότι για να χάσει κανείς βάρος πρέπει να σταματήσει να τρώει υδατάνθρακες. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ανακρίβεια, αφού δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι. Υπάρχουν οι «καλοί» και οι «κακοί» υδατάνθρακες, με τους πρώτους μάλιστα να είναι εξαιρετικά επωφελείς για τον οργανισμό μας.

Αν θέλετε να αδυνατίσετε πρέπει να καταναλώνετε «καλούς» υδατάνθρακες, δηλαδή σύνθετους υδατάνθρακες, όπως είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια και τρόφιμα ολικής άλεσης. Τα φρούτα και τα λαχανικά δρουν στον οργανισμό ως σύνθετοι υδατάνθρακες. Αυτή η κατηγορία υδατανθράκων σάς προσφέρει ενέργεια και δε σας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες.

Από την άλλη, αν ο στόχος σας είναι το αδυνάτισμα και η υγιεινή διατροφή, πρέπει να αποφεύγετε τους «κακούς», απλούς υδατάνθρακες, όπως τα αναψυκτικά, τα μπισκότα, το λευκό ψωμί, τα λευκά μακαρόνια, τα πατατάκια.
Οι σύνθετοι, «καλοί» υδατάνθρακες έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και γι' αυτό μεταβολίζονται με πιο αργό ρυθμό, γεγονός που τους καθιστά πιο χορταστικούς και ιδανική επιλογή για δίαιτα.

Οι απλοί υδατάνθρακες είναι σάκχαρα κι ενώ κάποια σάκχαρα υπάρχουν φυσικά σε τρόφιμα (π.χ. στο γάλα), τα περισσότερα προστίθενται στα φαγητά του εμπορίου και πρέπει να τα αποφεύγετε για να αδυνατίσετε.
Επομένως, την επόμενη φορά που θα σας πιάσει λιγούρα για κάτι γλυκό και χορταστικό, μείνετε μακριά από τη σακούλα με τα μπισκότα και προτιμήστε δύο μανταρίνια.

 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Πολυμέσα

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline